ANDORIA zapewnia, że wyroby przez nią produkowane są wyrobami bezpiecznymi i odpowiedniej jakości. KLIENT korzystający z naszych usług jest kompetentnie obsłużony, a zamówiony wyrób lub usługa jest dostarczona zgodnie z jego wymaganiami.
Priorytetowym działaniem, zmierzającym do osiągnięcia postawionego celu, jest postępowanie w myśl zasady, że każdy pracownik spółki jest odpowiedzialny za jakość i efektywność swojej pracy, zarówno przy jej przyjmowaniu – jako klient, jak i zdawaniu – jako dostawca.
Sposobem na osiągnięcie celu jest:
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu,
- optymalizacja procesów wytwórczych,
- stosowanie odpowiednich metod kontroli, badań, analiz wyrobów, procesów i systemu,
- w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i bezpieczeństwa wyrobu,
- angażowanie wszystkich pracowników w kształtowaniu wysokiego poziomu jakości.
Zarząd ANDORII zobowiązuje się do:
- spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością wg IATF 16949:2016 na każdym szczeblu zarządzania,
- spełnienia wymagań jakościowych poprzez zaangażowanie w planowanie i wdrażanie nowych projektów aby zapewnić dostawy Produktów Bezpiecznych bez wad,
- spełnienia wymagań prawnych oraz postanowień zawartych umów i kontraktów z Klientami,
- spełnienia aktualnych i przyszłych wymagań IATF, Klientów oraz udziałowców, spełnienia oczekiwań personelu w zakresie podnoszenia kompetencji i motywacji.